Motivationskicken

Efter att varit av med träningsmotivationen allt för länge, känner jag hur den sakta börjar komma tillbaka. Jag saknar den gamla Fredrik ifrån sommaren 2010, innan det bar iväg till USA när jag kom in i ett sjukligt bra flow i tre månader, som jag dessutom höll igång ganska bra till förra våren någon gång. Har nog aldrig varit så fit som den sommaren dock. Bilden nedan var nog en 3 månader efter min höjdpunkt.

Morgonpromenader, träning efter jobbet och en bra kost utan småätning. Ändå tillät jag mig själv en dag i veckan äta onyttigheter. Främst för att jag vet att jag gärna tappar sugen om jag plockar bort allt helt och håller (även om det någon gång hade varit kul att prova) Jag droppade nog en 5 kilo, även om det kändes som så mycket mer mentalt.

Fredrik 2010, var är du?


Kommentarer
Postat av: sara

men hallåååå nåt måste ja väl få tbx för att jag bjussar på go middag ;) haha!



du o jag höll ju på som fasen me mat o träning, jag e i sånt flow nu! pepp pepp!

Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! :)

2012-05-16 @ 00:34:14
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag
Postat av: Bror

Hunk!

2012-05-19 @ 13:42:53
URL: http://jsandevarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback