Life works in mysterious ways

Ibland beter sig livet lite komiskt. När man ibland tappar tron om sig själv för att livet känns lite som att det står stilla, då plötsligt händer det.

För bara en dryg halvtimme efter att jag skrivit föregående inlägg får jag ett samtal. Ett samtal som gav en intervju, men också kommentaren att mitt CV inte såg ut som alla andra. Det stack ut ifrån mängden, även om det var lätt att följa och innehöll relevant information. Det är sådana klapp-på-ryggen-moments man behöver ibland. Heeey, du gör rätt! Även om det kanske inte alltid tilltalar alla. Men då brukar jag samtidigt tänka att de som det inte tilltalar, kanske inte är rätt för mig heller?


Kommentarer
Postat av: Lorena

duktiga du! ett sånt CV hade jag behövt.. får jobba på det :) Hur gick intervjun? saknar också fotokurshänget!

Postat av: sara

Faaan Freddan! Sjukt nyfiken! Vivi tyckte du va sååå fin på bilden ;) hon hälsar så gott!

2012-06-19 @ 11:09:00
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback