Med framtiden framför fötterna

Ibland känns det som livet kan slå snabba kullerbyttor utan att man riktigt hänger med. För tillfället kullerbyttar livet så in i helvete för herr Fredrik Sandevärn. För någon vecka sedan funderade jag på vad det skulle bli av mig här i livet. Om jag skulle bli tvungen att flytta tillbaka till Karlshamn för att fundera, för att liksom börja om lite från noll.

Men så, fick jag en liten tweet. Som ledde till ett möte. Som ledde till två möten och nya bekantskaper och en herrans massa "fan va du är grym Fredrik". Inte nog med det, så har det börjat röra på sig på jobbet också. Tillsammans kan det skapa en en höst som knappast håller samma färg som höstlöven. Känslorna slår kullerbyttor ihop med livet, och glädjen för att skapa har kommit tillbaka. Åh, vad jag har saknat dig.


Kommentarer
Postat av: sara

Va spännande! Jag vill veta mer! Är inte alls nyfiken som du vet!! ;)

Postat av: Johanna

Va härligt! så himla skön känsla när allt lixåm bara faller på plats, "det löser sig" är ett bra motto ;)

kaffe nån dag föresten?

kram Johanna

2012-06-19 @ 10:40:30
URL: http://johannasstil.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback