Ny epok kräver nya tag

För det är väl så, att när saker och ting förändras så vill folk vet om det. Så, nu tänkte jag ta tag i det här igen. Jag har sagt det förut, och jag lovar inget. Men jag ska verkligen försöka, nu när så många finns längre bort.

Göteborg, ja, jag har kommit dit. Jag bestämde mig, jag gjorde't, jag flyttade. Så nu sitter jag här, i mitt lilla rum i centrala göteborg, långt ifrån campus trygghet. Ibland undrar jag vad det är för starka stormbyar som viner förbi, för att snabbt inse att det är spårvagnen som bromsar in nere vid gathörnet. Lite som jag. Kört iväg och bromsat in igen för att se vad nästa hållplats har att ge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de gjorde du rätt i! hoppas du hittar nåt där o att du trivs, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback