Artsy-fartsy!

Jag började fundera på vad jag ska ha på väggarna. För just nu ekar det lite. Jag har hittat tre krokar och ska nog inte banka in flera. Eftesom jag är ganska ego och lite artsy-fartsy så vill jag skapa konsten själv. Så jag sponsrade Claes Ohlssons med lote monyes och införskaffade lite nya blyertspennor, en bläckpenna för teckning och ett block i A3-format. Sen, tja, skapade jag. 

Efter det satte jag mig vid datorn för att börja kirra lite med vad som skulle kunna bli något printvänligt. Lite frusna ögonblick från usa förra året. För att minnas, för att sakna.


Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Nej men gud, har du gjort den där? Helt makalöst snyggt ju...

Postat av: Lorena

så himla duktig är du! kul att se hur du har det i götet också:) trivs du?

2012-02-10 @ 00:16:46
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback