Nämen om man skulle bli med...

Inte barn. A bit to early för det. Men domän, en punkt-com:are, det är det nog dags för. Eller, egentligen har det nog varit dags länge. Men nu känner jag att jag faktiskt har arbetat fram en sida/portfolio som jag känner mig nöjd med, och som jag kan tänka mig att visa för andra.

Det är ju lite så. Att jag kanske vrider och vänder på saker och tycker inte att det är tillräckligt bra, för jag vill fixa lite till. Men även jag måste lära mig släppa taget. Bättre att synas än att inte synas alls? Nja. Inte om det är ögly as jag vet inte vad. Bättre att synas med med något enket och stilrent som ändå visar upp vad man kan? Ja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Niice. Vad ska du ha på din sida?? Foton? Schpännande. :) skulle oxå vilja ha nån sida.



Jadå, de löser sig ju mer tiden går. Tack för du frågar el kommenterade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback