Ny kula

Snacka om att inspirationen har varit noll sedan, tja, senast helt enkelt. Känner inte att jag har haft särskilt mycket att tillföra i form av rader av text och bild. Dock har jag fått skit för att jag legat lågt. Visste inte riktigt att det var folk som brydde sig om det jag präntar ner här. Så. Här är jag. Igen. Kanske något mer intressant för de som inte bor på samma plats som jag längre.

Eftersom jag spottade på magisterutbildningen så blev det fria kurser. Foto/digital bildredigering, grafisk produktion, grafisk design för webben och verktyg för designprocessen. Ganska praktiskt lagda kurser som passar mig utmärkt efter nästan tre år i den köttiga teorins grymma klor. Men visst märker jag att det ger något när jag läser mina nuvarande kurser. Man har så mycket mer tankar bakom det man gör nu jämfört med tidigare. Så tack Linnéuniversitetet antar jag. It's a new dawn, it's a new day.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Javisst är det Legend! Är du nöjd med dom? Själv älskar jag dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback