Nä men mycket inDesign blir det ju

Nu sitter jag här med nästa uppgift som jag liksom lämnat i sin egen lilla missär. För det är lite så jag jobbat den här terminen. För en som är van vid att läsa kurs för kurs och tenta av dem är det här med 4 paralella helt plötsligt lite knas. Något som gjort att jag liksom lite halvhjärtat dumpat saker halvfärdiga för en annan uppgift varit roligare. Som en liten otrogen pojkvän helt eneklt. Men nu, ja nu, är det dags att göra klart skiten. Nu kommer jag krypande tillbaka för att be om förlåtelse och skapa ett bra avslut tillsammans. För nu är det bara en liten photoshopuppgift kvar som borde ta drygt 10 minuter. Sen är jag klar med den här kursen. Vad händer där liksom? Den började ju precis.....i....september.....


Kommentarer
Postat av: Viktor

Sv: ja jag vet inte hur jag orkade det :D Ja då blåser det ju inte så mycket :D

Postat av: martina

sv; härligt! samma här :)

2011-11-30 @ 19:21:06
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Marcus Å

Jobbar du mycket med indesign? :)

2011-12-01 @ 21:34:20
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback