De tre F:en

Fick beskyllning för att jag tydligen var en dålig uppdaterare. det vet jag inte om jag håller med om? Eller?...

Känner att livet inte är så fruktansvärt intressant för tillfället. Dock tar jag jäkligt mycket bilder, så jag vet inte varför jag inte lägger upp lite här? Så, ja, bildbomb ifrån senaste fotouppgiften. Som jag för övrigt skriver analys till nu. På andras bilder. Not very fun. Eftersom det känns som jag skriver samma sak till alla. Kanske skulle köra en copy paste ist? Läraren är rolig iaf. Veckans citat "Tålamod, flit och flow! De tre F:en!". Hmmm.

Nu blev jag akut kaffe-kissnödig. FYI.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Bra idé! Jag skulle vilja ha en större fluga :)

Postat av: Christoffer

Tack för tipset! Jag ska spana in den hemsidan :)

2011-11-16 @ 08:17:10
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: Nea

Apcoola bilder! Är det din kamera? :)

2011-11-18 @ 12:06:36
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback