Home sweet home

Då var man hemma igen. Helt jäkla konstigt sjukt är det. Var tog tiden vägen egentligen? Det känns ungefär som om jag inte ens varit iväg. Lite som ett skämt känns det att väskan ligger där framför mig på golvet, öppen, väntandes på att jag ska packa upp det sista. Har jag ens packat från första början?

Det är då jag är glad att jag har alla bilder. För även om minnet inte tryter än på ett tag, så minns man ändå lie bättre när man har en bild framför sig. Bilder som visar att det faktiskt var grönt och fint i Clemson när jag kom dit. Bilder ifrån ett galet Bengal Tiger, och inte minst från vår sista slutspurt längst västkusten, till Las Vegas för att avsluta i New York. Tyvärr får det nog bli lie update i taget. För det skulle bli alldeles för långt om jag drog hela harrangen om varje stad här och nu. Det får bli små portioner. Som små påminnelser till mig själv att det faktiskt hänt. För det kommer nog behövas.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

hur känns det att vara hemma?

ja du vin is the shit men ska tsta med vitt vin med:) du kan ju din matlagning menar jag;)

du föresten fredsik det är inte så att du lämnar ut ditt superba recept på chokladkakan med valnötter eller är det en sandevärn hemlighet?

Kram

Postat av: Emma

Blir varm av din kommentar min fina vän! tack fredrik! du är verkligen en underbar människa!!!

Kram till dig!

2011-01-14 @ 09:29:31
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback