Clemson, O how I miss you tonight!

Såg precis The blind Side. Jag är cheezy så jag gillar sådana filmer. Jag kan inte riktigt hjälpa det. Jag kom ihåg första gången jag såg den. Då hade jag precis blivit antagen till Clemson. Mina ögon blev stora som tefat. Där var skolan som jag skulle till. På film. I alla nämnd.

Ikväll sitter jag här. Lite vemodig efter att ha sett filmen igen. Inte för att filmen är lite sådär småfin, utanför att jag nu istället visste vilka alla lag de prata om var. Jag tänkte dessutom att där är skolan som jag varit på. Skolan där jag har vänner kvar. Skolan jag har kollat på amerikansk fotboll på och skolan jag inte vet om jag kommer se igen. Jag kan nästan tänka mig att sjunga Sweet home Carolina med lite lagom södstatsdialekt iförd hel Tigers-mundering. Bara för att jag saknar det ikväll.


Kommentarer
Postat av: ebba

fin ny design =)

2011-01-27 @ 18:06:40
Postat av: Fredrik

Ebba> Tack! :D

Postat av: Anna

Vad häftigt det låter att du varit där! Det är ju sådant man annars bara drömmer om (eller ser på film hihi) Fyndigt värre :)

2011-01-28 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback