Lite av inget

Man får ursäkta. På senare tid har det blivit lite av inget. Speciellt inte recept. Detta beror dock mest på att det varit en hel del att göra och att jag därför inte haft någon större matinspiration heller. Idag blev det tacos exempelvis, inget jag tror att ni behöver något recept till.

Jag har kommit igång med träningen igen, men tyvärr har jag inte riktigt kommit igång med att äta rätt. Skulle nog behöva ha en liten sockerdetox, för just nu känns det som att jag är hungrig eller sötsugen non-stop när jag inte har något att göra. Typ lite som att jag äter när jag blir uttråkad. Fett fel Fredrik.

Så det blir en vit helg för att chilla ner lite. Mycket fest på sistone, men så har det ju sina förklaringar. Senast i onsdags bjöds det på assarfest. Mycket trevligt att festa lite med nya generationens assarister. Underligt att man själv börjar bli gamling. Isch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback