God natt

Jag tror tamigfan jag går i ide. Det är ju så fruktansvärt rumpnissekallt ute att man nästan dör. Just nu längtar jag bara tillbaka till Floridas varma stränder. Där man för 3 månader sedan stod, endast iförd badbyxor med en skimboard under armen. Jag ångrar bittert att jag vid vissa tillfällen saknade att få mysa runt i en kofta, eller klä på mig lite lager på lager. 

Inte nog med att det är sveeenkallt ute, man ska plugga till en dugga också. Jag har dessutom pluggat alldeles för lite så jag är lätt stressad. Och ovan på det ska man komma på något fyndigt till C-uppsatsen och till råga på allt tänka på att bli vuxen om några månader. I think i just threw up a bit in my mouth.

Nä, på torsdag bli det time-out för herr Sandevärn. Hem till K-town för att ta några djupa andetag innan jag ger mig på livet igen. 


Kommentarer
Postat av: sara

sviiiinkallt!

jag var på campus igår ;)



hörde du bokat tid på fredag! då ses vi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback