The all american experience

I fredags skulle jag vara duktig och plugga så länge det gick eftersom jag bara hade en lektion. Men 32 grader ute och en hel dos solsken och ett avklarat prov gör ju liksom att man tappar stinget lite granna. Så det blev En shoppingrunda med Mac, och sedan hem till honom för lite middag.

På kvällen skulle jag självklart ta det lugnt så jag kunde plugga hela jäkla lördagen. Det liksom sket sig lite också när Lauren från min international marketing class ville att vi utbytesstudenter skulle komma på hennes fest. Så de var snälla och hämtade upp 8 av oss. Och vilken fest sen. Med en Keg och allt. Så nu har an officiellt gjort sitt första Keg stand. För er som inte vet vad det är så innebär det helt enkelt att man står uppoochner med fötterna i vädret medan man dricker ur tappen. Så nu har man gjort det också.

Annars fortsatte kvällen med en alldeles för sen buss till Down Town, 5 minuter på puben där det var apdött, en upphittad Mac som var färdigjobbad + en småberusad Jesper. Så Mac körde oss vidare till en annan fest där hans kompis befann sig. Dock var det efterfeststämning då de flesta dragit, så efter att dansken somnat i soffan tyckte jag och Mac att det var dags att bege sig hemåt runt 4-snåret. Så Vi kan ju helt enkelt säga att den pluggmorgonen kinda died rätt mycket...


Kommentarer
Postat av: sara

haha! klockrent att du hängde upp&ner!

Postat av: Emma

tack min vän! ja det kommer att vara en jävla resa men jag är envis och det ska jag vinna med.

så underbart att läsa om dina äventyr fredrk, du gör resan jag med en dag vill kunna göra.

NJUT!

allt bra med dig annars?

Kramar

2010-09-20 @ 23:19:20
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback