Jag glömde ju förra helgen

Det har varit en hel del plugg senaste veckan, så jag glömde helt bort att lägga upp bilder ifrån förra helgen. Det som hände var att det var lite Sangriaparty hos Rosalía och Hahn efter att vi sett en andra match på stadion, och sedan en födelsedagsfest som tog slut på grund av att polisen kom. Nu kanske ni undrar om vi var väldigt vilda? Nej, då vet jag inte vad polisen hade gjort hemma i Växjö. Men vi fick glatt fortsätta i mindre grupper runt om i Calhoun. Behöver vi säga att vi inte riktigt gillar polisen här?


Kommentarer
Postat av: sara

haha jäkla festprisse! du är värre än MIIG! ;)

Postat av: sara

haha precis Freddan! ;D

JAG VILL OXÅ TILL USA!

2010-09-22 @ 08:14:13
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback