Tornado Warning

Underbart. Min första tornado. Som det troligtvis inte kommer hända så mycket med. Mer än att larmet klingade i cirkus 5 minuter likt andra världskriget vore kommet. Dessutom fick vi ett mail skickat till oss att vi bör hålla oss borta ifrån fönster och helst stänga in oss på badrummet. Nu är ju bara frågan. Hur klämmer man in fyra män på en liten toalett? Vi får liksom turas om att sitta i badkaret i mindre trevliga positioner. Och förresten, nämnde jag att de evakuerade hela biblioteksbefolkningen till de två källarvåningarna? Inte? Då vet ni nu.

Det mest underhållande är dock att det hela liksom har gått över innan det ens började. Vet inte om jag ska vara ledsen eller lättad. Jag får hålla humöret uppe genom att läsa alla underbara facebookuppdateringar ifrån lutbytesstudenter som gör narr av tornadolarmet.

Zoe Richmond TORNADO!!!!!!!!!!!!! Hope everybody is safely in their bathrooms with the door shut!!!
Chris Naranjo hahahaha. are you on your laptop in yours?
Euan Kellock I'm sitting with the door hanging open GETTIN' READY
Fredrik Sandevärn yeah, my bathtub is so cofortable. I kicked chris out. I'll be the last one dying!

Julian Roedig Volleyball!!!

Julian Roedig can someone bring me food in my bathroom?

Euan Kellock Did you just get the email? GET TO LOW GROUND!

Kommentarer
Postat av: Emma

men oj fredrik, tur att det inte blev så farligt! då hade jag blivit orolig för dig!

hur är allt emd dig?

ja det är kämpigt just nu, men jag tuggar på och står i;) jag ger inte upp du;)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback