Ge mig motivation!

Det är dags för prov igen. Vafasen. Det var ju typ precis 21 dagar tills dess att jag skulle ha ett prov igen? Var tog tiden vägen? på torsdag har jag varit här i 2 månader. Det innebär att hälften av min tid i Clemson är förbi. HÄLFTEN, WHAT? Vad hände där? Jag hinner ju inte med.

Liten spinnoff, let's take it again. Det är dags för prov igen. I consumer behavior vilket praktiskt taget är ämnet man får plugga mest i. Dock är det svårt att hitta motivationen den här gången. Den liksom flög iväg någonstans. Det är ännu svårare att springa efter den när man inte umgås med några klasskompisar som sitter bänkade i biblan precis som en själv likt i Växjö. Dock kan jag inte säga att jag skulle vilja byta 26 grader mot svensk höst för nu. Dilemma.

Jag behöver helt enkelt finna mig en liten pluggkompis som jag kan mobba och dricka nästan-kaffe med. Vilket dock kan bli svårt eftersom alla här börjar plugga dagen/natten innan proven. Tyvärr fungerar inte min hjärna direkt på natten. Dilemmat skapat av dilemmat.

Kommentarer
Postat av: angelica

Saknar dig! Så himla glad för din skull, att du trivs o verkar verkligen njuta av din tid over there. Avis är jag också, men vi får huset nästa vecka o Toralf växer så jag har det bra ändå. Kom hem snart! Kram

2010-10-11 @ 22:46:16
Postat av: Fredrik

Ange> Ah, coolt. Den har gangen ska vi dock inte lata det ga typ tva ar innan jag kollar in ditt boende :) Jag tanke precis pa dig och hur det gick med Toralf faktiskt. Skont att det gar bra. Hade varit kul att se, men jag far lugnt vanta tills jag kommer hem i januari :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback