Sol på mig.

Sol kan vara skönt. Men inte som nu, när jag sitter inne i ett bibliotek utan någon som helst lust att plugga. Jag tänkte smarta tankar i stil med "sätt dig vid fönstret Fredrik så blir det lite ljusare och du blir piggare." Kan inte säga att det var ett av mina klyftigaste moments i ett par skor.

Nu sitter jag här, blir stekt och kokt samtidigt som jag bara blir tröttare och tröttare. Hm. Nej, det bli nog inte så mycket plugg idag heller. Speciellt inte efter gårdagens betygsinfo som kan skådas nedan. Varför inte plocka upp fotball-biljetter och dra hem för en skön tupplur istället. All in favor say Aye! AYE!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker du ska komma hit då och ta några sköna toner som du gör så bra!!!;) KRAM

Postat av: Fredric

Det var rätt gött, men bodde typ i ghetto. Såg ut som fan på gatorna :)

2010-11-19 @ 15:02:33
URL: http://fredric.me
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar

joo de e fint :P

haha kändis kan man väl ändå inte kalla de :P

2010-11-19 @ 15:20:14
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback