Random Clemson nights

På den här platsen kommer jag nog få uppleva många av de mest random kvällarna jag någonsin kommer vara med om. Jag vet inte om det beror på att vi är lite lätt galna, eller på grund av brist på annat att göra när man inte har en bil som kan ta en några mil bort.

Konstigt nog innefattar det alltid åtminstone två helgalna brittiskor och en australiensare med svenskt efternamn. Ett av de starkaste minnena är nog vårt lilla efterhäng med dominos pizza och en underlig norrman med 9,5 tår. Igår blev man först facebook-terrad vid 10 snåret för de var uttråkade. Jag gick över för att "hänga lite", vilket självklart slutade med spel, öl och gapskratt till 3 i morse. 

Klagar jag? Nej då, jag inser bara ytterliggare hur mycket jag kommer sakna de underbara människorn som jag har mött under min tid här.



Kommentarer
Postat av: Nea

Vad är det för ett svenskt efternamn? :D

Postat av: sara

9,5 TÅR?! uhhh.... haha!!

2010-11-15 @ 09:44:26
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback