Motivationsbrist

Den har fallit likt en sten till botten på en bottenlös brunn. Vilket skulle innebära att den fortfarande faller. Och faller. Och faller. Nä, det blev lite för djupt, precis som brunnen. Eeemh...enough. Riktigt så illa är det inte. Har bara en sån där vecka när man inte riktigt har lust att göra något, vilket innebär att man troligtvis kommer få äta upp det tillsammans med en fet hamburgare nästa vecka. Eller ost. De gillar ju ost här. Speciellt den där oranga sorten. Blä. 

Jag har ett prov nästa vecka, plus att jag måste färda lite grejer till på söndag. Sen vill jag kötta en del läsning innan jag åker till Florida igen, för chansen att någon for av plugg skulle göras där är ju ganska über-minimal om man säger så. Usch, ständigt denna läsning. Hade det inte varit för min egendomligt tråkiga consumer behavior lärare så hade det inte varit så illa.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

haha jaa men man vet ju inte med dom långt uppåt i landet, dom vet inte alltid va vi menar här nere haha

Postat av: Emma

Frredrik man måste ha svackor och tillåta sig att inte alltid vara på topp, manuppskattar inte det när det väl är på topp sedan annanrs. du är stark och det komemr ska du se. vi ör inga robotar fredrik varken du eller jag!

ja du den där julvärdssonen gjorde min kväll tack och lov;)

Kramar

2010-11-12 @ 23:31:38
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback