Jackpot

Idag tycker jag om det här landet lite extra. Ty min kära lärare i internationell marknadsföring öppnade nämligen lektionen på detta underligt härliga sätt:

"- I understand that by having the class on monday, I'm forcing some of you to pick quicker and more expensive ways to get home for the holiday. And I don't want to be that guy so....who's in favor of skipping our class on monday?"

Uppenbarligen är det ju så att han ville vara den där coola läraren som alla ska tycka om. Dock tror jag han sänkt sig i smeten redan innan, vilket innebär att det är för sent för räddning, men ett litet plus i kanten kan han ju får. Jag menar lovet börjar ju egentligen inte förrän på onsdag. Vilket innebär att detta är min andra inställda lektion innan lovet. Så om man nu vet att många kommer skolka de där två dagarna innan, varför köttar man inte bara ett lov hela veckan då? 

Det hela var i vilket fall som helst likt marängsviss för mina öron. Synd bara att Chris har lektioner, annars hade vi kanske kunnat dra oss mot Florida ännu tidigare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback