I've got a feeling

Tyvärr har inte den här byn det. Campus är större än i Växjö, men det finns inte en enda nattklubb utan bara barer. Det finns ett ställe som nästan kan räknas som nattklubb som öppnades för bara en månad sedan, men det är fortfarande en bar. Konstigt nog får det mig att sakna Sivans. Det var så fruktansvärt uttjatat i slutet på terminen hemma, men nu. Ja nu.

Nu hade jag gjort nästan lite vad som helst för att få stå och frysa i kön, bara för att komma in och röja några timmar och snacka skit. Tacka vet jag festen när alla kommer hem. Hujeda mig! Vad jag däremot kommer slås av är priserna för alkoholen. För det är trots allt ett plus här. En drink eller öl kostar inte en skjortan och halva ärmen. Den här bilden är till dig Mackan. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback