Hell weeks ahead

Då var man tillbaka i verkligheten igen. Det kommer en liten redogörelse med bilder ifrån min tripp till Florida, men just nu är det plugga som gäller märker ni väl. Det är därför jag sitter här och är så duktig. Not. Precis som några av mina vänner så börjar man känna sig lite klar med det här. För min del gäller det framförallt skolsystemet. Jag är trött på att känna mig som 10 år igen. Trött på att hålla handen. Jag föredrar att ha en fri vilja. Samtidigt så vill jag inte lämna alla här. Klump i magen. Ja.

Nästa vecka har jag finals. Plus att jag har rumpigt mycket att göra den här veckan. Där fick jag för att jag var slapp innan lovet. Men å andra sidan kan jag inte säga att jag känner mig allt för orolig. Det skulle nog krävas en hel del för att jag överhuvudtaget skulle lyckas missa en kurs nu. I vilket fall så tillämpar jag grafen jag fann klottrad här i biblan. Så jävla sant. Gissa vart jag kommer befinna mig tills nästa fredag?


Kommentarer
Postat av: sara

jaa det är faktiskt riktigt mysigt med all snö. julmysigt som du skrev.. :)

Postat av: liindblaads.se

Nee jag shoppar för att göra mig glad och få annat att tänka på liksom

2010-11-30 @ 10:56:30
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Elin

Hej Fredrik! Igår trodde jag att du var i Lund, du har världens sjukaste tvilling här! Han är nog lite längre än dig men annars är det på pricken. Jag fattade inte vad du gjorde här och jag antar att killen inte fattade varför jag glodde med öppen mun på honom:P Det hade varit kul om det var du dock:) Hoppas du har det bra! Kram:)

2010-11-30 @ 18:45:05
Postat av: Fredric

Hehe okej. Skönt att resa i 3 veckor iaf!

2010-11-30 @ 20:31:18
URL: http://fredric.me
Postat av: sara

Men Freddan! Varför får ni inte tända ljus?!

2010-12-02 @ 08:21:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

Nämen! Haha! Vad fånigt...litar de inte på att ni släcker ljusen eller. Haha

2010-12-02 @ 21:06:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback