Välbehövlig promenad.

Fick äntligen den välbehövliga promenaden med Nea ikväll. Kändes skönt att prata av sig lite. Inte för jag tror det känns så mycket bättre egentligen, för som förut blir det ju aldrig igen. Dock kändes det ändå bra att kunna fråga lite. Dela några tankar med en gammal vän, som dessutom var lite närmare än jag. Det är nog först på fredag som det kommer gå upp för en 100 procent. Både bra och dåligt. Få ett avslut, samtidigt som man inte vill det. För just nu väntar man bara.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet, vi måste kämpa.

Och det ska vi.

För det måste vi.

Men det är tufft.

Postat av: Tobias

Haha oj, det hade varit lite kul ;)

2010-05-18 @ 11:05:16
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

haha man tappar alltid solbrillorna i golvet!

2010-05-18 @ 12:30:36
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: elin

Jag vet vad du menar Fredrik, jag vägrar nog innerst inne att acceptera det än så länge.. Jag väntar fortfarande på att få ett sms där hon säger förlåt för att hon inte svarat när jag ringer.. Men som Mikaela säger, vi måste kämpa och det kan vi!

2010-05-18 @ 20:07:49
Postat av: Martin

Haha jag med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback