Vackert. Jobbigt.

En av de jobbigaste stunderna i mitt liv. Det var det idag. Trodde aldrig jag skulle reagera så starkt som jag gjorde. Redan utanför kyrkan fick jag bita mig i läppen för att inte börja gråta.

Allt var fint, men sorgligt. Så mycket blommor. Så mycket musik. Så många tårar och så mycket kärlek. Mitt huvud var som en gröt och jag fick påminna mig själv att komma ihåg att andas ibland. Men det var ett välbehövligt avslut.

Efter allt blev jag adopterad av familjen Hägg för dagen. Orkade inte åka hem och sitta ensam. Vi åkte ut till en plats vid Långasjön dit ni brukade åka varje år. Åt och pratade. Det var fint. Som du. Tack för tiden du gav oss. Du och minnena kommer aldrig någonsin suddas ut.

"None but ourselves can free our minds"


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var jobbigt Fredrik, men vi ska klara detta ändå.

Emelie kommer alltid att vara finast.

Vi ska leva för henne oxå!

Postat av: Sofie

Fint skrivet Fredrik!

2010-05-22 @ 15:51:53
Postat av: ErikFlaeder

ja, gott var det :D

2010-05-23 @ 09:35:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Beklagar sorgen. va hände? hur gick denna vackra människa bort?

2010-05-24 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback