Ständiga påminnelser.

Har ett antal gånger funderat på att ta bort din blogg ifrån favoriter. Men jag kan inte. Den ska liksom vara där. Först låg vanten där, och sen Emelies. Det kan man ju inte ta bort. Även om jag går in på den så vet jag att ingenting har hänt. Men det gör inget. Den ska liksom finnas där ändå.

Fokuserar som en apa på plugget nu. Dock är det avslutning i sången ikväll. Det ska bli sjukt skönt. Det har varit roligt, men nu i slutet ett lite jobbigt stressmoment, eftersom jag inte riktigt känner att jag har kunnat lägga ner den tiden jag har velat. Hade nog varit bättre om man hade haft den på höstterminen. Det är ännu svårare när fokusen brister. Som igår. Det stod ett bord utan för salen med bilder och grejer från din minnesstund. Det blir lite som ett slag i ansiktet varje gång.




Kommentarer
Postat av: Asssarsson:)

Jag beklagar verkligen Fredrik. Ta hand om dig och lycka till med plugget, det kommer säkert gå bra!

2010-05-27 @ 21:01:01
Postat av: Emla

Hoppas sången gick bra ikväll! Tyvärr kunde jag inte komma och lyssna på dig, men du rockade säkert skiten ur alla :)



Kram på dej Freddie!

Postat av: Fredrik

Assarsson> Det är lugnt :) Jag hoppas att tentan kommer rulla på. Jag har trots allt några dagar kvar :)

2010-05-28 @ 10:38:29
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag känner detsamma.

Vad gör man med hennes mobilnummer?

Jag vill/kan inte ta bort det..

Vill ju kunna ringa henne igen. När som .. Allt för att få höra hennes röst igen..

Hennes skratt..

Veta hur hon ser ut när hon ler sådär som bara hon kan.

Fan vad jag saknar henne...

2010-05-31 @ 12:55:08
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback