So-long för några veckor PrettoFredrik

Det börjar dra ihop sig med allt. Tidningen ska vara klar. Sångscenen ska vara klar. Sång-paperet ska vara klart. Tentaplugget börjar. utlandsstudieansökning. Utskottsfest och Allkår. Egentligen har jag inte någon större lust till något av det för tillfället. Speciellt inte festa. Något säger mig att endast lilla uns alkohol kommer dra på känslorna imorgon.

Nä, juridikplugget och höstplanerandet känns nog. Vet inte varför jag alltid måste lyckas klumpa ihop allt till en och samma gång. Just den här gången också. Rumpa. Men det ska gå vägen. Man måste inte klara allt med flaggan i topp, även om jag alltid vill det. Huvudsaken är att man tar sig igenom det. Och det kommer jag göra. Det vet jag. Det kommer bara vara sjukt stressigt de kommande 3 veckorna, sen har jag faktiskt 2 veckors semester. Mitt inre prettoFredrik får gräva ner sig ett tag och göra plats för han som inte är mer än mänsklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback