Minnen som aldrig försvinner.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Svar: kolla asos.com! Såg några modeller likt tjejmodellerna där :)

Postat av: Lizette

Håller med dig. Något jag aldrig kommer att glömma. Vilken tid vi hade då och så många minnen.

2010-05-08 @ 11:54:02
URL: http://lizettelindell.bubbleroom.se/
Postat av: elin

Oh Fredrik, jag har fortfarande intå fått denna bilden utskriven.. Det skulle jag o Emelie fixa för år sen. Vilken jävla skit detta är!

2010-05-09 @ 19:44:20
Postat av: Fredrik

Elin> Den finns kvar att skriva nu när som helst du vill! För mig är den hela sista skoltiden. Ser tillbaka på bilderna då vi spelade kubb hos Jenny som gav mig inspirationen. Vi var så glada och bekymmerslösa och skulle ta studenten. Men livet ville tydligen annorlunda den här gången :(

2010-05-09 @ 23:24:39
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: elin

Du ska vara i Karlshamn i sommar väl? Vi får fixa det då! Samma här, haha kubbkvällen var väl min första nyktra fredag sen jag fyllde 18 tror jag... Känner mig jättegammal när jag tänker tillbaka så men vi är fortfarande unga! Det är inte rätt att livet tar slut så här tidigt... Men du Fredrik, jag hoppas vi ses snart och ha det bra!

2010-05-13 @ 13:23:26
Postat av: Fredrik

Elin> Ja, jag ska vara i Karlshamn hela sommaren! Kommer ner runt den 5:e och kommer bo hemma till mitten av augusti när jag åker iväg till USA. Jag börjar också känna mig lite gammal, men det är mest eftersom man vet att man är klar med studierna om ett år. Vi ses snart!

2010-05-13 @ 17:57:48
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback