Allkår 2010

Då har en ganska fartfylld vecka och inte minst helg över. Kan inte säga att jag medverkat särskilt mycket under veckan eftersom jag behövde plugga och inte kände någon direkt lust till det heller. Regn större delen av veckan gjorde det hela inte särskilt mycket bättre heller.

Dock gjorde jag en insats i fredags när jag jobbade på fredasfestivalen. Det var riktigt roligt att träffa lite nytt folk och göra nytta samtidigt. Barpasset 22-00 var hårt, men kul också. Eftersom jag jobbade inne just då så missade jag artisterna, men det gjorde inte så mycket. 

Igår blev det rätt mycket fest och tiden flög iväg lite för fort. Men fan va jag gillar bra coverband. Bara låtar man känner igen och kan skutta med till. Även om man fastnade i leran och mest fick gunga. Men vad gör väl det. Vi höll värmen tillsammans ändå i klungan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback