Panchisvarning

Insåg innan idag hur mycket saker jag börjat störa mig på. Fan. Jag som lovade mig själv att aldrig bli en negativ person. Tur att man håller det mesta inom sig i alla fall. Jag orkar inte bli en sådan där som spyr galla på allt. Ärligt talat så tror jag att om man orkar bry sig eller hitta fel i allt så drar det alldeles för mycket energi. Så dras man ner i ett svart hål genom en dålig spiral. Ut i rymden. Där någon säger "I'm your father". Nääää

Använd energin till att se det positiva istället. Som Ferdinand. Lukta lite på blommorna under korkeken för fan. Eller häng upp en vinare i rummet och tryck upp en kaktus i näsan en stund. Varför inte? Man kan skratta åt det senare. Speciellt om någon får det på bild. Det kallar jag positiv energi.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jaha! shit va coolt! :D

Postat av: Emma

pannbiffar är aldrig fel, med stekt lök;) men även det en utmaning för mig!

men som sagt I WILL DO IT; I CAN DO IT!

Kram

2010-03-21 @ 19:45:43
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback