Det är dags

Har inte bloggat på rätt länge. Men vad gör det när man inte riktigt har någon inspiration eller särskilt mycket tid heller för den delen. Men nu är det det dags. Dags att vara bitter. Dags att klaga lite och vara panchis. Jag fyller ju snart 22, tror jag. Eller vänta. Jo 22. Shit, jag börjar bli gammal.

I vilket fall som helst är dagens bitterhet riktad till Oscarsgalan. Vilken i år tydligen inte var någon höjdare. Inga direkt wow-moment på någon sida. Men det är väl egentligen bara årets film som jag är mest bitter på. För hur in i helvete kan en film som The hurt locker vinna priset för bästa film? Det var tamigfan en av de sengaste, långsammaste och mest händelselösa film jag sett på länge. Visst, den kanske är gjord på en ganska knaper budget. Men kom igeeeeeen. Den vinner ju bara på grund av ren militärisk patriotism. Röv. Se den inte. Den är inte värd 2 timmar av din tid.



Kommentarer
Postat av: Emma

I will fredrik! ja han är underbar den lille!

Kramar

Postat av: ida

usch ja.. det var hemskt idag. stackars liten. :(

2010-03-08 @ 23:56:59
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback