Och så var man igång igen.

Idag blev jag sådär glad. När en kund kommer in och har haft en massa par hemma på prov, men inget riktigt funkar. Så tar man ett par snygga bågar i hyllan och sätter på dom, och så bara schmackebånk så sitter de där. Som om de aldrig borde avlägsnas ifrån ansiktet. Som om glasögonen vore ett med själen. Det är så vackert. Det var nästan så solen bröt fram genom molnen som långsamt snurrade ihop sig till Mofasa som långsamt började tala i djup basröst om vilken kung jag en gång skulle bli. Det såg jag i alla fall, även om ingen annan såg det. Fint var det.

Kommentarer
Postat av: the pavement

Du har det verkligen i dig då, men det är oväntat att en ung kille kan rabbla kungar haha :)

När jag läste detta inlägget tänkte jag på hur bra du skriver! Du ska inte börja jobba med text på något sätt ?(:

Postat av: ebba

åhhh precis som the pavement skrev skulle jag precis skriva. du MÅSTE jobba med etta fredrik! som jag skrattar och ler åt dina inlägg.

2010-06-22 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback