Lyckorus

Trots visumbajset så är jag glad idag. Det är för att jag inser hur mycket goa människor jag har runt mig. Idag har det varit många hej då. Det tycker vi egentligen inte om. Men vi möts igen. Om ett ganska bra tag. Men tiden går snabbare än vad man tror. För jag vet vad människor betyder för att jag ska må bra. Utan dom hade jag bara varit en liten lort som Astrid Lindgren skrev. Jag kanske fortfarande bara är en liten lort egentligen. Men då är jag tamigfan åtminstone glad lort! Tack för idag. Tack för ikväll. Tack för allt. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Martin

Sant! Har du njutit av vädret i helgen? :D

Postat av: ida

finfreddo! jag tror att man skulle kunna säga att vi önskar att du var vårt barn. jag önskar i alla fall. då hade jag varit en stolt mor.

2010-06-06 @ 22:33:04
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: ida

nej, kanske inte. men jag hoppas du förstår hur jag menar ändå. lite i alla fall! ikväll kommer vi till the town! :)

2010-06-07 @ 15:30:36
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback