Hängiven bloggare och lunarstormist

Jag har alltid varit en mer eller mindre hängiven bloggare. Vem som helst kan faktiskt få luckor ibland. Det är tillåtet. Fråga vilka stora skribenter som helst. Hur som helst så gjorde senkvällens lätta tristess att jag fick ett plötsligt och där med ack så underligt ryck att besöka den gamla sidan ludersto...lunarstorm menar jag (som för övrigt läggs ner om 51 dagar. Så ni som vill återse gamla inlägg kan få chansen att vältra er i er egen ungdomshistoria).

Även på lunarstorm var jag en söt liten skribent. Mitt första inlägg är från 2001 och redan då verkade jag ord-spya ut rader värda ut Pulitzerpriset. Nä, men skämt och sido. Jag delger mig av mina kloka ord vid den ringa åldern av soon to be 13 med dåvarande lunarnicket: Golffredde (Vad fan tänkte jag med? näsborrarna?). Tydligen hade jag en riktig dagbok. Jaha? Den hade varit intressant att överblicka nu, eftersom jag uppenbarligen glömt bot det.

//Fredde the one and only


Tors 26 apr 2001 17:42
Övrigt, 3 läsare totalt


Hej!
Det är första gången jag skriver i min it dagbok.
Jag har en ir (in real) som jag skriver i så det blir inte här jag går in.
Men nån gång ska bli den första eller hur?!
Imorrn fyller jag 13 jippie!på en fredag o allt!
hej då! fredde the one and only


Kommentarer
Postat av: the pavement

Hahaha! Jag saknar nästan lunarstorm nu, det var ju lite början på allt detta!

Postat av: Tobias

tack för tipset Fredrik :D

2010-06-18 @ 21:16:02
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Mikaela

Kan stämma ganska bra det ja :)

2010-06-18 @ 22:34:19
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback