Den där nervösa killen

Helt plötsligt kommer den. Den där bubblande, lite lätt påträngande känslan. Kroppen blir lite extra varm när hjärtat jobbar som till en upptempolåt medan hjärnan går för högvarv. Är det konstigt att man får svårt att sova? Nej. Det skulle vara ungefär som att bli akut nyförälskad när man springer stockholm marathon medan man försöker ta en snabb middagslur. Det är liksom svårt att kombinera.

Lite så är jag för tillfället. Jag har kollat 15 gånger att jag har allt som jag ska ha till min intervju på amerikanska ambassaden på måndag. Det är bara så förbenat jobbigt att de överallt måste tala om att "har du inte allt så får du boka en ny tid". Hade jag bott i Stockholm hade jag inte brytt mig så värst. Hade jag vet att att man snabbt kunde fått en ny tid hade jag brytt mig ännu mindre. Tyvärr är jag varken boende i Stockholm eller har någon tid över förrän det praktiskt taget är dags att bege sig.

Den sista stenen. Visumet är den sista stenen som ska falla ifrån min mage. Den ligger rätt tungt nu. Jag menar sedan är det hårda över? För eftersom jag är så lite nervös inför bara visumansökan så kommer jag absolut inte känna något som helst när jag står där på Kastrup och vinkar av föräldrar och Sverige med allt som det innebär för ett halvår. Nej då, jag kommer absolut inte vara nervös.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHA nu skrattade jag gott!

visst är komunikationen bristande ibland;)

men visst är det intressant att man kan upptäcka saker efter så många år!!!

trevlig midsommar min vän.

Kramar

Postat av: Emma

Det värmer dina ord fredrik, verkligen! tack!

ÅÅÅÅ fan vad spännade, shit jag tror jag hoppar med i din resväska, det är ok va?

Kramar

2010-06-28 @ 20:57:16
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: the pavement

det är ju sant!

när åker du iväg och hur gick det idag?:)

2010-06-29 @ 00:57:10
URL: http://thepavement.blogg.se/
Postat av: the pavement

Gött! Hur peppad är du?(;

2010-06-30 @ 01:49:04
URL: http://thepavement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback