Melonen

Har jag sagt att jag gillar vattenmelon? Det må så vara att denna lilla detalj har missat det fåtal läsare som jag har, men sådant är fallet. Idag bestämde jag mig därför att köpa just en vattenmelon. Vad jag fick var däremot inte bara en melon.

Det jag köpte är ett steroidmonster som måste frångå alla de EU-standard som vanligtvis finns för just vattenmeloner. På lättvikten 8,2 kilo så är det en mästarnas mästare bland meloner. En kung som skänker dess köpare såväl stolthet som ryggskott. "Med den här kan man lätt låtsas att man är gravid i 8:e månaden sa Elin", "Med trillingar" sa jag. Frågan är bara om jag nämnde att det var den minsta jag kunde hitta?


Kommentarer
Postat av: danten89

Hej där, schysst blogg! ;)

Postat av: Tobias

Vattenmelon är sjukt gott ;) mums

2010-07-09 @ 18:13:10
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback