Onödigt Fredrik

Okej att jag behövde lite extra luft efter veckans nersegning. Men orka hoppa av bussen en hållplats för tidigt så jag får gå 1 km extra med två väskor och en kasse i typ -10. Smart? Nej. Men jag skyller på mörkret. Det är alltid lite krångligt när man ska hoppa av mitt i skogen.

Men hemma hamnade man i alla fall. Trodde lägenheten skulle vara apkall. Men den var som när jag lämnade den. Men det är jag glad för, eftersom vissa andra klagat på att de varit dödskalla. Nu ska jag dock krypa ner och njuta av min TV. Jag har pinsamt nog saknat den. Den och Herbert. Min trogna schitzofrena palm.


Kommentarer
Postat av: ida

ja de är nog mkt som hänger ihop med det ..



mysig liten lya du har!

Postat av: kryckaan

usa-terminen?... vad ska du göra har du tänkt att plugga i staterna?

2010-01-03 @ 23:49:46
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback