Livet har börjat igen

Så var det åter måndag och dags att börja ta tag i livet igen. Skolan kommer igång imorgon med hemtenta, men idag har jag promenerat en hel del. En runda var för att inviga mina nya träningsskor. Var ju tvungen att köpa nya eftersom dom andra lyckades söndertrasas under en promenad innan jul. Inte bra att fastna i grejer med skorna har jag lärt mig nu. Dags att hålla sig på vägen tror jag.

För övrigt var det dags att ställa sig på vågen efter mycket lång tid. Auoch säger jag bara. Den blippade iväg lite väl mycket vilket betyder att det är dags att vara nyttig ett tag framöver. Men jag har gjort det för, så det ska förhoppningsvis inte vara några större problem. Har jag bara bestämt mig så brukar jag kunna hålla mig till det. Det är inte kul när man märker att byxorna börjar bli för små. Det är en grej när man tränat lite mycket och inte kan ha en skjorta, men inte när det blir tight i midjan.

Nä, nu är det nyttiga, punktliga och små mål som gäller under hela dagen. Morgonpromenad innan frukost och gymmet ett par gånger i vecka. Sen måste jag ha min gottisdag i vecka. Annars kan kan man glömma allt. Det får hellre gåå lite långsamt där jag vet att jag faktiskt kan hålla det. Det funkade för två år sedan när jag gick ner över 10 kilo.

Kommentarer
Postat av: ida

uschhh, går de bra eller??

Postat av: ida

ahaa, det eviga researchandet som känns som om de aldrig tar slut .. :P haha

2010-01-12 @ 23:22:18
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha jag satt med min halsduk framför ögonen på bion :D haha

2010-01-12 @ 23:23:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback