Konsten att sova sittandes

Nu borde jag skutta ner i sängen. Eller egentligge sitter jag redan i den, men att borsta tänderna och klä av mig borde kanske vara en bra idé. Till skillnad från igår dvs. Det var en lagom typsik trötthet+alkoholgrej. När jag kom hem vid typ halv 3 satte jag mig i sängen och kollade tv lite lätt förfriskad. Jag känner hur ögonlocken sluter sig och jag nickar till. Sakta öppnar jag ögonen och undrar varför TV:n precis stängde av sig. Jag lutar mig fram för att ta fjärren och sneglar på min klocka som visar 05.20. Hoppsan. Jag har alltså lyckats nicka till i typ 3 timmar, sittandes. Så jag pallade mig långsamt upp för att borsta tänderna för att sedan hoppa i säng och sova till 11. Skönt, minst sagt.

Den här veckan är det nya tag som gäller. Ny termin och ny kurs medför troligtvis lite läsning. Dessutom börjar sång och performancekursen på torsdag, vilket ska bli sjukt intressant och nervigt på samma gång. Men det ska nog gå bra. Dessutom ska tidningen dras igång igen och så måste jag välja klart skolor till ISEP-ansökan.

Kommentarer
Postat av: ida

det var en kväll full av awesomeness, haha ! :)



hoppas kursstarten blir en trevlig upplevelse, haha. inspirerande om inte annat ..... :P

Postat av: Kim Ekholm

Tackar:)



Ja, det förstår jag att det är jobbigt bland allt plugg. Jag skyller på jobbet istället:P

2010-01-18 @ 17:34:27
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback