Hufvudvärk, jawol.

Mmmmmh. Sitter här i biblan med en underbar huvudvärk. Mitt huvud har inte riktigt vant sig vid att jobba hårdare än att drömma konstiga drömmar under en nattsömn på cirka 10 timmar som jag gjorde på lovet. Det här med att spotta ut klämkäcka meningar i en hemtenta om service and relationship marketing är inget som min hjärna verkar vilja veta av direkt. Den verkar föredra luft för tillfället. Mitt huvud är luftfyllt. Totalt blondie helt enkelt. Hjulet snurrar men hamstern är död. Eller så gick han på kafferast. Ska nog göra det samma och ta ett litet snack med honom. Utan att äta kakor.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Meh, jag vill ju inte tänka på döda hamstrar det första jag gör på morgonen.. D:

Lycka till med tentan. ;)

Postat av: ida

wiee! själklart! favorit i repris. :)

2010-01-14 @ 12:24:20
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback