Be gone

Vill bli av med snoret nu. Inte för att det är så farligt egentligen. Egentligen vill jag bara bli av med tjockan i skallen så jag kan börja träna igen. Vill ta tag i livet igen efter julens frosserier. För att inte tala om vad man sätter i sig här i lägenheten när man bara ligger på sängen och degar. Nä, inhandling av nya joggingskor eftersom de andra trasades sönder innan jul, så att jag kan börja gå morgonpromenaderna igen. sen gymmet några gånger i veckan, så ska nog formen vara där. Och bara onyttigheter en gång i veckan. Så ska jag nå målet. Jag har gjort det förr.

Imorgon ska jag ta tag i läsandet hur än skallen känns. Kan vara bra att faktiskt ha öppnat boken några gånger innan hemtentan. Åtminstonde lite psykiskt om inte annat.


Kommentarer
Postat av: johanbliixt

sv; Tack! :) allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback