There's something wrong with Esther...

Barn kan vara läbbiga. Jävligt läbbiga. Exocisten har jag inte ens sett, men den ungen verkar läskig. Precis som ungen i filmen jag precis har sett. Utan att vara på det där spy-galla-över-prästen-sättet. En rysare/thriller som heter Orphan. Vanligtvis gillar jag inte att se på skräckis själv. Jag tycker det dödar känslan lite, om man får har dålig humor. Men idag gjorde jag ett undantag. Vilket var bra. Den var sådär lagom mittimellan. Ibland är det skänare med lite mer psykologiskt hjärnbankande än panik. En rekommendation helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN

Barn är SJUKT läskiga!



Sv: Haha ja, det kändes lite jobbigt. ;)

Postat av: Chrille

sv: Tack så mycket! :D

2010-02-08 @ 00:26:11
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: Tobias

barn kan vara riktigt läskiga ;)

2010-02-08 @ 14:06:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Bror Johan

Tyckte inte den var så bra :P

2010-02-08 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback