Siestan again

Det blir repris ifrån förra året. Typ. Fick förfrågan om att sjunga/trubadura på Siestan i år igen. Något som jag inte direkt kunde tacka nej till. Känner att jag förhoppningsvis jobbat upp lite självförtroende i år, i och med att jag kom in på sångkursen. Man behöver lite självförtroendebooztar ibland för att man ska våga. Enda skillnaden från förra året blir att Marcus blir gitarrist istället för Alle, vilket ska bli kul eftersom vi aldrig spelat ihop innan mer än enstaka gånger hemma hos Mackie när vi fått något musikaliskt ryck. Känner fortfarande inte att jag vill spela gitarr själv. Ännu. Men det kanske kommer det med.


Kommentarer
Postat av: Tobias

marinblåa trenchar är sjukt snyggt :D me like


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback