Det råkar alltid bli så...

Tentan klar. Känns som vanligt. Fast ändå inte riktigt säkert. Sådär tråkigt jobbigt att man varken vet ut eller in. Allt beror som vanligt på hur snäll hon är när hon rättar. Men det märker vi. Tydligen ska det vara klart redan till nästa vecka. Ska bli intressant och se om den deadlinen håller.

Efter lunchen drog tog jag, Ebba och Mackan en promenad in till stan. Där råkade jag köpa på mig både ett par nya stuprörsjeans och en ny kofta. Dock på H&M så det blev rätt bra pris ändå. Alltid skönt med lite nytt för en hyffsat billig penning. Det var skönt att se hur vårfärgerna började ramla in. Äntligen bort med allt grått och svart.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygg tröja!

Postat av: Emma

HAHAHA! jag har makt fredrik MAKT!;)

2010-02-14 @ 22:27:47
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: filippez

snygg tröja ja ;)

2010-02-17 @ 15:55:18
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback