Jag vet, Förlåt!

Jag har varit en usel bloggare den senaste tiden. Men jag har något att skylla på. Helt enkelt att jag hellre valde det den sista uns av det sociala livet jag kunde få i Clemson innan jag reste därifån. Det hugger lite i magen när man skriver det. Den sista tiden i Clemson. Usch. Det tar emot när jag tänker på de jag inte kommer se på länge, och de jag troligtvis aldrig mer kommer träffa på. Man ska inte bortse från sanningen, även om det känns som ett knytnävsslag i fejjan. Jag kommer vara ytterst tacksam till Mac, Caroline och Jamie för att de höll mig sällskap de tre sista dagarna när Calhoun var spökstad. 

Men till lite roligare info. Jag siter i San Francisco! Det är ungefär 1,5 h tills dess att Per, Martin och Kesak landar, så jag sitter här på flygplatsen och utnyttjar mina "complimentary 54 minutes of free Wi-Fi". Tack SF intenrational airport. Vädret är fint och en hel del varmare än i South Carolina. Tyvärr visar väderrapporten regn de kommande dagarna, men jag håller tummarna för att vindarna vänder. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla härligt! NJUT av den här tiden nu och bara ha det kul och samla minnen! Vem hade inte velat doppa tårna i Florida eller sitta och surfa i San Francisco? Men kom hem snart! Kram

2010-12-17 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback