Den sista måltiden

Ja, faktumet är att det faktiskt var sista måltiden alla (läs de flesta) tillsammans. Det var vemodigt. Idag kände jag mig ännu vemodigare när jag gick upp. Jag har en sista clean up-session att göra i Grafisk kommunikation om 1,5 timme. Sen är tiden i bänken definitivt över här i Clemson. Det är sjukt. Var tog tiden vägen? Jag vet att det låter klyschigt, men det känns som om det var igår som jag vandrade runt campus för första gången.

Men det är ju inte det värsta. Innan dess sticker Chris till Florida igen en sväng innan graduation, vilket innebär det första jobbiga avskedet. Trodde han skulle vara kvar här tills graduation, men icke. Sen blir det sista ice-cream sundae lunchen och ikväll fest med fler hej då till de som sticker tidigt imorgon. Men nej, vi ses senare var det. Vi ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback