Att känna saknad

Just nu är finns det en del saknad i mig. Jag saknar familjen och vännerna på hemmaplan såklart. Men jag vet att jag kommer se dem igen ganska snart, så det är inte den värsta saknaden inom mig just nu. Den största saknaden just nu är den av dem som jag inte ens lämnat än. Av dem som jag bara har ett fåtal dagar tillsammans med kvar. Av dem som jag inte vet när jag kommer träffa nästa gången. Jag saknar redan nu luncherna i matsalen, utekvällarna på Bengal tiger, och nätterna på sofforna i N11.

Det kommer ta emot på fredag. Väldigt mycket. Och även om det förhoppningsvis stämmer som James säger, att det inte är hej då, det är vi ses senare, så känns det som senare kommer vara så fruktansvärt långt bort.


Kommentarer
Postat av: sara

dax för hemresa snart?? shit vad tiden gått fort.. kan förstå att du kommer sakna dina nya vänner!!

Postat av: Nea

Förstår det vännen. Det suger! Men vill man så kan man, och dina minnen har du med dig hela livet! :)

2010-12-07 @ 22:59:42
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback