Well, that's that.

Dagen man har planerat för sedan typ november förra året är här. Det är helt sjukt. Det är min tur. Dagen som jag egentligen funderat på sedan jag satte min fot i Växjö är här. Vad händer? Var tog all tid vägen? Just nu känns det som fjärilarna vill bryta sig ur magen och frågan är hur mycket sömn det blir fram till innan fem när vi ska åka. Shit. Har jag med allt? Har jag alla papper? Fastnar jag i tullen? Fy fan. Det får bli mer update på plats om hur det gick.

Sommarens mål nådde jag i alla fall. -5 kilo och -5 cm i midjan. Under 90. Helt jävla underbart. Jag tänker våga vägra tjock när jag är bort. Har med ett par jeans som jag kan ha som mätstock! Haha.

Jag kommer sakna alla något fruktansvärt. Men förhoppningsvis kommer jag också finna nya kontakter som jag kan sakna när jag åker hem igen. För tiden kommer troligen gå så jäkla fort där också. Av någon konstig anledning så har tiden en förkärlek för att ha samma hastighet vart man än kommer.

Bye Sverige. Hello USA and Clemson. Be prepared, cus' Fredrik is coming to town.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur länge ska du va borta då? :) Jag håller alla tummar på att det går bra där borta.. Sjukt jävla bara:(

Postat av: Malin

Kul, kan du stanna längre om du vill? Du kanske träffar en amrikansk brutta ;) haha

2010-08-13 @ 22:51:52
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Lycka till :) Hälsa USA från mig!

2010-08-14 @ 08:29:03
Postat av: Emla

Ha det sjukt bra där borta nu Freddie =) Kommer sakna dig!



Puss&kram

2010-08-14 @ 15:21:02
URL: http://erosenqvist.blogg.se/
Postat av: eeeda som är bra att skeeeeda

kram å puss, älskade barn!

2010-08-14 @ 18:14:53
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så grym fredrik. en riktigt grym kämpe..

FAN HA DET NU UNDERBART och njut av resan och alla upplevelser för mig med..AVIS är bara förnamnet ska du veta!!

Kramar i massor till dig

2010-08-17 @ 15:02:27
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback