De bästa

Jag tror att jag har typ världens bästa vänner. Eller det tycker väl alla att man har egentligen, men mina är lite speciella. Hade några av dem på besök ikväll. Som en sista kväll med gänget innan min långresa. 

Det hela gjorde det så påtagligt, och jag måste erkänna att kvällen lämnade en nervositetsklump i magen. Innan var det bara ett litet frö, men helt plötsligt så har den växt. Helt plötsligt inser jag att jag inte kommer se dem förrän i januari. Inte skratta med dem, inte skämta med dem, inte förundras över alla, ur en positiv bemärkelse, konstigheter som de kan göra.

På lördag åker jag. Jag tror precis det gick upp för mig. På lördag. Det är fan typ imorgon, med tanke på hur fort tiden går. Imorgon åker väskan fram. Imorgon åker packlistan fram. Imorgon gör att lördag snart är här. Dagen som splittrar mig och vännerna under nästan ett halvår.


Kommentarer
Postat av: ida

mohaha! oss blir du inte så lätt av med. oss kommer du se - vi ska ju skype:a! Å du.. ett halvår går på något som känns som en natt om några veckor. Men i början känns det som tio år. Hujedamej, ja. Packa på. :)

Postat av: Jenny

Vi kommer att sakna dig massor iaf!

Vem vet... jag kanske får för mig att titta in om jag får riktigt tråkigt i Sverige ;)

Lycka till med packningen, tänk nu noga så att allt får plats ;D

2010-08-11 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback