Today was a good day

Dagen har varit underbar (om man bortser från den jäkla blåsten). Det som kunde gjort den lite bättre var att jag hade kunnat få besked om utlandsstudier, men jag får glatt fortsätta vänta. Blä. Men annars så har den varit väldigt underhållande. Jag och Ebba sprang ett varv runt sjön innan frukost. Sen hade man lite föreläsning följt av en kycklingrulle i solen med några kompisar. Efter det drog jag och Ebba in till stan för att hämta min nya samson go mic. Sjukt glad för den. Smidigt liten USB-mick som inte behöver externt ljudkort, med bra ljud och den kan sättas på borde bordet eller knipsas på skärmen. Äntligen ska jag börja lära mig lite om att spela in själv. Bra att börja light. Stadsbesöket avslutades med en gratis kaffe. Aldrig fel.

Sen fick vi reda på att tentan kommit upp, och tydligen hade jag lyckats skriva ett VG på den. Sjukt oväntat efter en hel del ordbajs på de två sista frågorna. För att avsluta kvällen så grillade vi gott, och jag och mackan gitarrade och sjöng lite när resten gått hem. Nu är jag dötrött och ska sova. Imorgon är en annan dag. Looking forward to embrace it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback